- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- 
Περιεχόμενα: Εκπαίδευση και διδασκαλία. Σχολικό σύστημα, τυπική εκπαίδευση, άτυπη εκπαίδευση, δια βίου μάθηση. Εισαγωγή στην εκπαιδευτική πληροφορική και την εκπαιδευτική τεχνολογία. Πέρα από το Scratch και τη ρομποτική. Η χρήση της τεχνολογίας στη διδασκαλία, την κατάρτιση, την αξιολόγηση, την υποστήριξη του εκπαιδευτικού και την ενίσχυση της αυτόνομης μάθησης. Ο ρόλος των LLMs. Καλές πρακτικές. 
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- 
Στο τέλος του μαθήματος ο φοιτητής θα μπορεί να: 
- περιγράφει το αντικείμενο της εκπαιδευτικής πληροφορικής
- παραθέτει τα πεδία εφαρμογής της εκπαιδευτικής πληροφορικής
- διακρίνει μεταξύ της απλής αναφοράς πληροφοριών, της εκπαίδευσης και της διδασκαλίας 
- εξηγεί τις διαφορές μεταξύ σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης
- εξηγεί τις διαφορές μεταξύ γενικού λογισμικού, εκπαιδευτικού λογισμικού, λογισμικού ελέγχου λογοκλοπής και λογισμικού αξιολόγησης της μάθησης
- απαριθμεί τα κίνητρα και τα κριτήρια για την αξιοποίηση της πληροφορικής στην εκπαίδευση
 
- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
- 
Αξιολόγηση: Μέσω εργασιών. Μέθοδοι αξιολόγησης: Γραπτή εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική εξέταση. 
- URL ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS
- 
https://eclass.uop.gr/courses/3714/ 
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
- 
Βιβλιογραφία:  
- Γ. Φεσάκης, Εισαγωγή στις εφαρμογές των ψηφιακών τεχνολογιών στη εκπαίδευση, 1η έκδοση, Gutenberg, 2019. ISBN: 9789600119985. Κωδικός στον Εύδοξο: 86055158.
- Γερ. Κέκκερης, Εκπαιδευτική Τεχνολογία, 1η έκδοση, Αφοί Παπαμάρκου, 2017. ISBN: 9786188317062.  Κωδικός στον Εύδοξο: 68372677.