Ανάπτυξη ηλεκτρονικών παιχνιδιών

Κωδικός μαθήματος
ανα-ηλε-παι
Μονάδες ECTS
5
Εξάμηνο
Εξάμηνο Η
Κατηγορία μαθήματος

Μαθήματα Κατεύθυνσης

Μαθήματα Κατεύθυνσης

Κατεύθυνση
Επιλογής Κατεύθυνσης Πληροφορικής
Περιγραφή μαθήματος
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Περιεχόμενα: O κύκλος ανάπτυξης ενός παιχνιδιού, προφίλ παικτών, τα στοιχεία ενός παιχνιδιού, το πλαίσιο MDA, το έγγραφο περιγραφής ιδέας/σχεδιασμού, τεχνικές αφήγησης, αποφάσεις και διλήμματα παικτών, βασικά εργαλεία ανάπτυξης.

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Στο τέλος του μαθήματος ο φοιτητής θα μπορεί να:

  • γνωρίζει τη μεθοδολογία ανάπτυξης ενός ηλεκτρονικού παιχνιδιού
  • διακρίνει τα στοιχεία που κάνουν ένα παιχνίδι διασκεδαστικό
  • δημιουργεί το έγγραφο περιγραφής ιδέας παιχνιδιού
  • δημιουργεί ένα πρωτότυπο παιχνιδιού
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Αξιολόγηση: 60% εργασία, 20% πρωτότυπο παιχνιδιού, 20% παρουσίαση.

Μέθοδοι αξιολόγησης: Έκθεση / Αναφορά, Δημόσια παρουσίαση.

URL ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS

-

ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Βιβλιογραφία:

  1. Μ. Λυγκιάρης, Γ. Δεληγιάννης, Ανάπτυξη παιχνιδιών, 1η έκδοση, Faggoto books, 2017. ISBN: 9789606685750. Κωδικός στον Εύδοξο: 68400387.
  2. Κ. Αναγνώστου, Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και ανάπτυξη, 1η έκδοση, Κλειδάριθμος, 2009. ISBN: 9789604612550. Κωδικός στον Εύδοξο: 13626.
  3. Γ. Σκαρπέλος, J.R. Sageng, Η. Στουραΐτης, Η. Βούλγαρη, Ε. Πανδιά, Ε. Ροϊνιώτη, Χ. Παπαευαγγέλου, Π. Πετρίδης, Γ. Γιαννακάκης, Α. Λιάπης, Ψηφιακά Παιχνίδια, 1η έκδοση, Oasis Publications, 2019. ISBN: 9786188409538. Κωδικός στον Εύδοξο: 86183314.
  4. R. Rouse III, Game design: Theory and practice, Jones & Bartlett Learning, 2010.
  5. T. Fullerton, A playcentric approach to creating innovative games, Game Design Workshop, 2008.
  6. S. Rogers, Level Up! The guide to great video game design, John Wiley & Sons, 2014.