Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για να προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης. Συνεχίζοντας την πλοήγηση στον ιστοχώρο, συμφωνείτε με τη χρήση cookies. Διαβάστε την πολιτική ιδιωτικότητας για περισσότερες λεπτομέρειες

Ανακοινώσεις προς φοιτητές

Στην ιστοσελίδα αυτή αναρτώνται ανακοινώσεις που αφορούν τη φοιτητική κοινότητα, σχετικά με τα προγράμματα σπουδών (προπτυχιακό και μεταπτυχιακά), υποτροφίες, καθώς και ανακοινώσεις γενικότερου ενδιαφέροντος.

Ενημέρωση για την Πρακτική Άσκηση

Το πρόγραμμα της Πρακτικής Άσκησης ΕΣΠΑ συνεχίζεται και για το τρέχον ακαδημαϊκό έτος 2020-2021.

Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού, φοιτητές του Τμήματός μας (τουλάχιστον 3ου έτους) μπορούν να εργαστούν για διάστημα 3 μηνών σε ιδιωτική επιχείρηση ή δημόσιο φορέα.

Μια εισαγωγική παρουσίαση της Πρακτικής Άσκησης θα γίνει την Τετάρτη 3 Μαρτίου, ώρα 14:00, μέσω Google Meet (https://meet.google.com/cbx-pehy-orn -- πρόσβαση από τον ιδρυματικό λογαριασμό σας @go.uop.gr).


Ο τμηματικός υπεύθυνος της Πρακτικής Άσκησης ΕΣΠΑ
Νίκος Πλατής

ΕΝΑΡΞΗ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΑΡ. ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚΑΔ. ΈΤΟΥΣ 2020-2021

ΕΝΑΡΞΗ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΈΤΟΥΣ 2020-2021

 

Η γραμματεία του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών ανακοινώνει ότι οι ηλεκτρονικές δηλώσεις μαθημάτων για το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2020-2021 θα πραγματοποιούνται από τις 26 Φεβρουαρίου 2021 έως και τις 16 Απριλίου 2021, στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://e-secretary.uop.gr/unistudent/.

Η δήλωση μαθημάτων είναι υποχρεωτική για όλους τους φοιτητές ανεξαρτήτως έτους σπουδών και πραγματοποιείται ΜΟΝΟ κατά τις παραπάνω ημερομηνίες.

Τέλος, σημειώνεται ότι οι δηλώσεις μαθημάτων πρέπει να συμφωνούν με τις δηλώσεις συγγραμμάτων που θα πραγματοποιηθούν στον ΕΥΔΟΞΟ.


Από τη Γραμματεία του Τμήματος



Τεχνικές Διευκρινίσεις για την Υποβολή της Δήλωσης

Η δήλωση μαθημάτων γίνεται στη διεύθυνση https://e-secretary.uop.gr/unistudent/ και είναι διαφορετική από την εγγραφή στο e-class. Η δήλωση καταχωρείται επιτυχώς ΜΟΝΟ εφόσον πατήσετε «ΑΠΟΣΤΟΛΗ». Σε αντίθετη περίπτωση, η δήλωση δεν καταχωρείται στο ηλεκτρονικό σύστημα και θεωρείται άκυρη. Σημειωτέον, καμία εκπρόθεσμη δήλωση δε γίνεται δεκτή από το σύστημα. Όποιος/α φοιτητής/τρια δεν δηλώσει μαθήματα μέσα στις προβλεπόμενες ημερομηνίες, δεν μπορεί στη συνέχεια να εξεταστεί και να κατοχυρώσει βαθμολογία για το αντίστοιχο ακαδημαϊκό εξάμηνο, ούτε επίσης να προμηθευτεί δωρεάν συγγράμματα.

Μετά την υποβολή της ηλεκτρονικής δήλωσής μαθημάτων, θα ενημερωθεί το e-secretary, στο οποίο θα αναγράφονται τα μαθήματα που έχετε δηλώσει και δεν αποστέλλεται αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό μήνυμα (email) επιβεβαίωσης στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση. Σε περίπτωση που δεν ενημερωθεί η προσωποποιημένη σελίδα σας στο e-secretary επικοινωνήστε με τη γραμματεία του τμήματος για περαιτέρω ενέργειες και οδηγίες με αποστολή μηνύματος στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..


Ωρολόγιο πρόγραμμα εαρινού εξαμήνου

Ανακοινώθηκε η δεύτερη έκδοση (v2)* του ωρολογίου προγράμματος μαθημάτων για το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2020-21.

Πληροφορίες για τη διεξαγωγή των μαθημάτων θα βρείτε στο eclass του κάθε μαθήματος.

Έναρξη μαθημάτων: Δευτέρα, 1/3/21

*Περιέχονται και οι σύνδεσμοι (links) για τα διαδικτυακά μαθήματα. Σε περίπτωση που σε κάποιο μάθημα δεν διατίθεται σύνδεσμος για τις διαδικτυακές διαλέξεις ή ο σύνδεσμος δεν λειτουργεί, παρακαλούνται οι φοιτητές να ανατρέξουν στις ανακοινώσεις στο eclass του αντίστοιχου μαθήματος.

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για εγγραφή στο Μητρώο Φοιτητών της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης

Με την παρούσα Πρόσκληση Ενδιαφέροντος της ΕΘ.Α.Α.Ε., καλούνται οι ενδιαφερόμενοι προπτυχιακοί φοιτητές που φοιτούν στα Α.Ε.Ι. της χώρας να δηλώσουν υποψηφιότητα για εγγραφή τους στο Μητρώο Φοιτητών της ΕΘ.Α.Α.Ε.

Σκοπός του Μητρώου Φοιτητών είναι η συμμετοχή ενός μέλους με φοιτητική ιδιότητα σε κάθε Επιτροπή Εξωτερικής Αξιολόγησης και Πιστοποίησης (ΕΕΑΠ).

Α. Προϋποθέσεις συμμετοχής στο Μητρώο

1. Οι υποψήφιοι θα πρέπει είναι προπτυχιακοί φοιτητές, μετά το δεύτερο και πριν από το τελευταίο εξάμηνο και να μην έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών

2. Οι υποψήφιοι θα πρέπει να διαθέτουν πολύ καλή ή άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας (Επίπεδα Γ1 ή Γ2)

3. Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλλουν αίτηση υποψηφιότητας προς την ΕΘ.Α.Α.Ε. (σύμφωνα με το συνημμένο υπόδειγμα), στην οποία θα επισυνάπτουν τα εξής:

3.1. Σύντομο βιογραφικό σημείωμα (σε μορφή europass) που να αναφέρει τυχόν σχετική εμπειρία σε δράσεις διασφάλισης ποιότητας

3.2. Αντίγραφο του πιστοποιητικού ξένης γλώσσας/τίτλου σπουδών που πιστοποιεί το επίπεδο γνώσης της αγγλικής γλώσσας (πολύ καλή γνώση Γ1 ή άριστη γνώση Γ2)

3.3. Βεβαίωση του τμήματος φοίτησής τους (κατά το συνημμένο υπόδειγμα) στην οποία αναφέρονται: το εξάμηνο φοίτησης, η ημερομηνία πρώτης εγγραφής κατά την εισαγωγή στο τμήμα, καθώς και ο συνολικός αριθμός πιστωτικών μονάδων των μαθημάτων, στα οποία έχει εξετασθεί με επιτυχία ο φοιτητής έως το τελευταίο ολοκληρωμένο εξάμηνο φοίτησης.

Β. Κριτήρια επιλογής φοιτητή που λαμβάνονται υπόψη για συμμετοχή στην ΕΕΑΠ

 1. Να φοιτά σε άλλο Τμήμα από αυτό που αξιολογείται και σε άλλο ΑΕΙ. Εάν πρόκειται για δεύτερο πτυχίο, δεν θα πρέπει το πρώτο πτυχίο να προέρχεται από το Τμήμα που αξιολογείται.

2. Να φοιτά σε αντίστοιχο Τμήμα (σύμφωνα με τον κατάλογο αντιστοιχίας για μετεγγραφές φοιτητών). Στην περίπτωση που αυτό δεν είναι εφικτό, θα πρέπει να φοιτά σε Τμήμα συναφούς επιστημονικού πεδίου

3. Ο συνολικός αριθμός πιστωτικών μονάδων των μαθημάτων στα οποία έχει εξετασθεί με επιτυχία ο φοιτητής έως το τελευταίο ολοκληρωμένο εξάμηνο φοίτησης

4. Τα στοιχεία του βιογραφικού σημειώματος

Γ. Διαδικασία εγγραφής στο Μητρώο Φοιτητών

1. Το Μητρώο Φοιτητών αποτελεί διακριτή ηλεκτρονική εφαρμογή της ΕΘΑΑΕ, η οποία περιλαμβάνει το ατομικό προφίλ και τα βιογραφικά στοιχεία του κάθε μέλους και υπόκειται στις διατάξεις περί προστασίας προσωπικών δεδομένων

2. Οι ενδιαφερόμενοι-ες θα εγγράφονται στην οικεία ηλεκτρονική εφαρμογή και θα ενεργοποιούνται μετά από έγκριση των αιτήσεων από το συμβούλιο Αξιολόγησης και Πιστοποίησης (ΣΑΠ) της ΕΘΑΑΕ.

3. Οι εγκεκριμένοι φοιτητές που είναι μέλη του Μητρώου, λαμβάνουν τη σχετική εκπαίδευση που αφορά στον ρόλο τους και τις διαδικασίες διασφάλισης ποιότητας

4. Διαγραφή μέλους από το Μητρώο φοιτητών γίνεται είτε μετά από αίτηση του ιδίου είτε με εισήγηση μέλους του ΣΑΠ και σχετική εγκριτική απόφαση του Συμβουλίου. Οι φοιτητές που είναι μέλη του μητρώου διαγράφονται αυτοδίκαια με τη λήψη του πτυχίου ή με την παρέλευση του ημερολογιακού έτους κατά το οποίο συμπληρώνονται δύο (2) χρόνια από την τυπική διάρκεια του προγράμματος σπουδών στο οποίο είναι εγγεγραμμένοι.

5. Το Μητρώο Φοιτητών δεν γνωστοποιείται δημόσια. Το όνομα του μέλους που έχει συμμετάσχει σε αξιολόγηση ανακοινώνεται με τους όρους ανακοίνωσης της σύνθεσης των ΕΕΑΠ.

6. Η ΕΘΑΑΕ χορηγεί βεβαίωση στο μέλος – μετά από αίτημά του- για τη συμμετοχή του στο Μητρώο και σε αξιολογήσεις. Η ιδιότητα «μέλος του Μητρώου Φοιτητών της ΕΘΑΑΕ) θα μπορεί να αναφέρεται συστηματικά ως στοιχείο του βιογραφικού σημειώματος των επιλεχθέντων και ως δείγμα της ενεργού συμμετοχής τους στις δράσεις διασφάλισης ποιότητας για τη βελτίωση των ΑΕΙ.

Δ. Τρόπος υποβολής αιτήσεων

Η υποβολή των αιτήσεων και των συνημμένων δικαιολογητικών στοιχείων (βλ. ενότητα Α.3 ανωτέρω) θα πραγματοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στη διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με την αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος με συνημμένα τα εξής αρχεία (με μορφή pdf) με ονομασίες αντίστοιχα:

  1.  Αίτηση –ονοματεπώνυμο υποψηφίου (αρχείο διαθέσιμο σε μορφή docx)
  2. CV – ονοματεπώνυμο υποψηφίου
  3. Πιστοποιητικό ξένης γλώσσας/τίτλος σπουδών-ονοματεπώνυμο υποψηφίου
  4. Βεβαίωση Τμήματος – ονοματεπώνυμο υποψηφίου  (αρχείο διαθέσιμο σε μορφή docx)

Το ηλεκτρονικό μήνυμα στο πεδίο «Θέμα» θα πρέπει να φέρει την ένδειξη «Αίτηση συμμετοχής για εγγραφή στο Μητρώο Φοιτητών της ΕΘΑΑΕ»

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής λήγει την Παρασκευή 23-04-2021 (ώρα 22:00)

Ε. Διαδικασία έγκρισης

Η έγκριση των αιτήσεων πραγματοποιείται από το Συμβούλιο Αξιολόγησης και Πιστοποίησης (ΣΑΠ) σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 8 του ν. 4653/20. Εκπρόθεσμες, ελλιπείς ή ανακριβείς αιτήσεις αποκλείονται από τη διαδικασία.

Σημείωση:

  • Οι όροι «φοιτητής» και «φοιτητές» αναφέρονται σε όλα τα φύλα.
  • Για πληροφορίες αναφορικά με τη διαδικασία πιστοποίησης και τις Εξωτερικές Επιτροπές Αξιολόγησης και Πιστοποίησης (ΕΕΑΠ), επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της ΕΘΑΑΕ: https://www.ethaae.gr/el/diasfalisi-poiotitas

 

Ο Πρόεδρος της ΕΘΑΑΕ

Καθηγητής Περικλής Α. Μήτκας

 

Κατ΄εξαίρεση εκπρόθεσμη δήλωση μαθημάτων - Οδηγός διαδικασιών

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Οι "δηλώσεις μαθημάτων" γίνονται στην αρχή κάθε εξαμήνου, με προθεσμία που ανακοινώνεται από την Γραμματεία του Τμήματος, για να δηλώσουν οι φοιτητές τα μαθήματα που επιθυμούν να παρακολουθήσουν κατά τη διάρκεια του εξαμήνου και καθορίζουν τα μαθήματα για τα οποία, οι φοιτητές δικαιούνται συγγράμματα και στα οποία έχουν δικαίωμα να εξεταστούν στο τέλος του εξαμήνου.
Στην 10η Συνέλευση του Τμήματος την 27/01/2021 αποφασίστηκε το εξής σχετικά με τις εκπρόθεσμες "δηλώσεις μαθημάτων":
Εκπρόθεσμη δήλωση μαθημάτων γίνεται δεκτή μόνο για σοβαρούς λόγους υγείας που δεν επέτρεψαν την υποβολή της μέχρι το τέλος της προθεσμίας, και οι οποίοι πρέπει να τεκμηριώνονται από σχετικές ιατρικές γνωματεύσεις. Ο φοιτητής υποβάλλει για το σκοπό αυτό αίτηση προς τη Συνέλευση του Τμήματος, αναφέροντας τον λόγο της αδυναμίας υποβολής εμπρόθεσμης δήλωσης μαθημάτων καθώς τα μαθήματα στα οποία επιθυμεί να εγγραφεί, και επισυνάπτοντας τα σχετικά δικαιολογητικά.
 
Ο οδηγός διαδικασιών του τμήματος έχει τροποποιηθεί και περιλαμβάνει το παραπάνω κείμενο.

Διαδικτυακές Εξετάσεις και Ακαδημαϊκή Δεοντολογία

Υπενθυμίζεται ότι και στις διαδικτυακές εξετάσεις πρέπει να ακολουθείται η Ακαδημαϊκή δεοντολογία ενώ σε αντίθετη περίπτωση εφαρμόζονται οι ποινές που προβλέπονται από τον οδηγό διαδικασιών του Τμήματος.

 

Στις διαδικτυακές εξετάσεις όπως και στις εξετάσεις δια ζώσης ΔΕΝ επιτρέπονται :

  • Η παροχή σε εξεταζόμενους ή η λήψη από εξεταζόμενους πληροφοριών κατά τη διάρκεια των εξετάσεων και επίσης
  • Η συμμετοχή στις εξετάσεις με άλλο όνομα (πλαστοπροσωπία) ή το αίτημα προς άλλο πρόσωπο να συμμετάσχει στις εξετάσεις με άλλο όνομα.

Οι ποινές που προβλέπονται για τις παραπάνω πράξεις από τον οδηγό διαδικασιών του Τμήματος περιλαμβάνουν: 

  1. μείωση του βαθμού της εργασίας ή της εξέτασης,
  2. μηδενισμό του φοιτητή στην εργασία ή στην εξέταση,
  3. αποκλεισμό από τη συμμετοχή στις εξετάσεις του μαθήματος για ένα διάστημα,
  4. αποκλεισμό από τη συμμετοχή στις εξετάσεις όλων των μαθημάτων για ένα διάστημα,
  5. αναστολή της φοιτητικής ιδιότητας (συμμετοχή στις διαδικασίες όλων των μαθημάτων και τις εξετάσεις) για ένα διάστημα,
  6. οριστική αποβολή από το Πανεπιστήμιο. 

Ο διδάσκων ενός μαθήματος μπορεί να επιβάλει τις ποινές (1)–(2) για το μάθημα στο οποίο σημειώθηκε το παράπτωμα. Σε περίπτωση σοβαρού παραπτώματος οφείλει να παραπέμψει το θέμα στη Συνέλευση του Τμήματος, η οποία μπορεί να επιβάλει τις ποινές (1)–(4).

Σε περίπτωση πολύ σοβαρού παραπτώματος, η Συνέλευση του Τμήματος οφείλει να παραπέμψει το θέμα στην Επιτροπή Δεοντολογίας του Πανεπιστημίου, η οποία δύναται να επιβάλει τις ποινές (1)–(6).

Εφόσον ο φοιτητής δεν συμφωνεί με ποινή που του επιβλήθηκε από διδάσκοντα, μπορεί να απευθύνει αίτημα επανεξέτασης της ποινής του στη Συνέλευση του Τμήματος. Εφόσον ο φοιτητής δεν συμφωνεί με ποινή που του επιβλήθηκε από τη Συνέλευση του Τμήματος, μπορεί να απευθύνει αίτημα επανεξέτασης της ποινής του στον Συνήγορο του Φοιτητή του Πανεπιστημίου.

Δηλώσεις Πρόθεσης Εξέτασης σε έντυπη μορφή

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΟΘΕΣΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΣΕ ΕΝΤΥΠΗ ΜΟΡΦΗ

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Τμήματος Σπουδών την 1/02/2021, περιπτώσεις φοιτητών/ φοιτητριών που για οποιοδήποτε λόγο ΔΕΝ υπέβαλαν εμπρόθεσμα δήλωση πρόθεσης εξέτασης ή υπέβαλαν ελλιπή δήλωση ή αντιμετώπισαν οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα με τη δήλωσή τους, μπορούν με απόφαση Προέδρου ή και Συνέλευσης να εξεταστούν στα μαθήματα (σύμφωνα με το πρόγραμμα κάθε εξέτασης) υποβάλλοντας ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ τη σχετική έντυπη δήλωση, σύμφωνα με τις οδηγίες του εξεταστή του κάθε μαθήματος, πάντα με ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ για τα ανωτέρω, είναι το μάθημα να έχει δηλωθεί στο γραμματειακό σύστημα του Τμήματος φοίτησης.

 
Οι φοιτητές του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών που για οποιοδήποτε λόγο ΔΕΝ υπέβαλαν εμπρόθεσμα δήλωση πρόθεσης εξέτασης ή υπέβαλαν ελλιπή δήλωση ή αντιμετώπισαν οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα με τη δήλωσή τους και επιθυμούν να υποβάλλουν χειρόγραφα υπογεγραμμένη Δήλωση Πρόθεσης Εξέτασης, θα ακολουθούν την παρακάτω διαδικασία:
  1. Ο φοιτητής θα υπογράφει χειρόγραφα την Δήλωση Πρόθεσης Εξέτασης σε έντυπη μορφή και θα την στέλνει με email στην Γραμματεία το αργότερο 3 ημέρες πριν την εξέταση των μαθημάτων που προτίθεται να εξεταστεί.
  2. Κατόπιν θα στέλνει το συγκεκριμένο email (που θα περιλαμβάνει την χειρόγραφα υπογεγραμμένη Δήλωση Πρόθεσης Εξέτασης), στους διδάσκοντες των μαθημάτων στα οποία δήλωσε συμμετοχή για να του επιτραπεί η συμμετοχή στις εξετάσεις.
  3. Οι διδάσκοντες των μαθημάτων έχουν δικαίωμα να αρνηθούν συμμετοχή φοιτητών (που έχουν στείλει την χειρόγραφα υπογεγραμμένη Δήλωση Πρόθεσης Εξέτασης), στην εξέταση, σε περίπτωση που η προώθηση του email που έχει σταλεί στην Γραμματεία (και περιλαμβάνει την υπογεγραμμένη Δήλωση Πρόθεσης Εξέτασης), δεν έχει προωθηθεί στον διδάσκοντα τουλάχιστον 3 ημέρες πριν την εξέταση του μαθήματός του.
  4. Όλες οι υπογεγραμμένες Δηλώσεις Πρόθεσης Εξέτασης θα εγκριθούν και από την επόμενη Συνέλευση για να καταχωρηθούν οι βαθμολογίες στο σύστημα.

Δήλωση πρόθεσης εξέτασης σε έντυπη μορφή (διαθέσιμη σε μορφή docx)

Εξ αναβολής εξέταση του μαθήματος "Εισαγωγή στην Πληροφορική και τις Τηλεπικοινωνίες"

H εξ αναβολής εξέταση του μαθήματος Εισαγωγή στην Πληροφορική και τις Τηλεπικοινωνίες θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 23-02-2021 στις 17:00 μέχρι τις 18:30. Το link για το teams είναι: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_MzBlMzA3NDYtM2UxNS00NWMwLWFmZmItNmRhYzk4YjMxNTY5%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%22cb62fe3a-db7b-42ce-8c4e-d2a2af74d141%22%2c%22Oid%22%3a%22d9bb8ecf-c84e-4936-abf8-0cd417ca7d7c%22%7d

Περισσότερα Άρθρα...

  1. Αλλαγή ημερομηνίας Εξέτασης στο μάθημα Λογική Σχεδίαση
  2. Παράταση δηλώσεων συμμετοχής στην εξ' αποστάσεως Εξεταστική Χειμερινού Εξαμήνου 2020-21
  3. Δήλωση συμμετοχής στην εξ' αποστάσεως Εξεταστική Χειμερινού Εξαμήνου 2020-21
  4. Πρόσκληση και Πρόγραμμα Τελετής Ορκωμοσίας (15/1/21)
  5. Πρόγραμμα εξεταστικής χειμερινού εξαμήνου ακ. έτους 2020-21
  6. Ανακοίνωση για την Ορκωμοσία του Τμηματος
  7. Καλωσόρισμα πρωτοετών φοιτητών από τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου
  8. Παράταση Υποβολής Αιτήσεων για Δωρεάν Σίτιση Ακαδημαϊκού Έτους 2020-2021
  9. ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ X. ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚΑΔ. ΈΤΟΥΣ 2020-2021
  10. ΕΝΑΡΞΗ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ X. ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚΑΔ. ΈΤΟΥΣ 2020-2021
  11. Προκήρυξη διαγωνισμού κληροδοτημάτων
  12. Ανακοίνωση εκδήλωσης υποδοχής πρωτοετών φοιτητών ακ. έτους 2020-21
  13. Ωρολόγιο πρόγραμμα χειμερινού εξαμήνου
  14. Χρηματικά Βραβεία Εστίας Ναυτικών
  15. Ενημέρωση Φοιτητών - Ιδρυματικός Λογαριασμός και Λογαριασμός email
  16. Έναρξη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου ακ. έτους 2020-21
  17. Διαχείριση δικαιώματος μετακίνησης με μειωμένους τύπους κομίστρου
  18. 20 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ -ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
  19. Παράταση υποβολής δηλώσεων συμμετοχής στην εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου
  20. Aνακοίνωση υποβολής αιτήσεων για βεβαίωση περάτωσης σπουδών (Αύγουστος 2020)
  21. Δήλωση συμμετοχής στην εξ' αποστάσεως Εξεταστική Επαναληπτικής Περιόδου Σεπτεμβρίου 2020
  22. Πρόγραμμα εξεταστικής Σεπτ. 2019-20
  23. Ενημέρωση για την Επαναληπτική Εξεταστική του Σεπτεμβρίου
  24. Πρόσκληση Δημόσιας Υποστήριξης Διδακτορικής Διατριβής

Υποκατηγορίες

  • Ανακοινώσεις υποτροφιών

    Στην ιστοσελίδα αυτή αναρτώνται ανακοινώσεις που αφορούν τη φοιτητική κοινότητα, σχετικά με υποτροφίες, κληροδοτήματα, και άλλα προγράμματα, όπως το Erasmus.

    Καταμέτρηση Άρθρων:
    8
  • Ανακοινώσεις προπτυχιακών

    Στην ιστοσελίδα αυτή αναρτώνται ανακοινώσεις που αφορούν τη φοιτητική κοινότητα, σχετικά με το προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών.

    Καταμέτρηση Άρθρων:
    113
  • Ανακοινώσεις μεταπτυχιακών

    Στην ιστοσελίδα αυτή αναρτώνται ανακοινώσεις που αφορούν τη φοιτητική κοινότητα, σχετικά με τα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών.

    Καταμέτρηση Άρθρων:
    1
  • Ανακοινώσεις διδακτορικών

    Στην ιστοσελίδα αυτή αναρτώνται ανακοινώσεις που αφορούν υποψήφιους διδάκτορες και τη φοιτητική κοινότητα σχετικά με θέσεις υποψηφίων διδακτόρων.

    Καταμέτρηση Άρθρων:
    6

Ανακοινωσεις του τμηματος

Δείτε όλες τις ανακοινώσεις

Previous Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος (ενισχυτική διδασκαλία εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων)

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

για υποβολή αιτήσεων στο πλαίσιο της πράξης «Υποστήριξη των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων των ΑΕΙ κατά το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021 με την ενσωμάτωση ενισχυτικής διδασκαλίας επιπρόσθετα των κύριων διαλέξεων».

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος (σε μορφή pdf)

Αίτηση (σε μορφή docx)

Υπεύθυνη Δήλωση (σε μορφή docx)

Έγκριση οριστικού πίνακα επιτυχόντων του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. 1129/22.01.2021 Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος-Απόκτηση Ακαδημαϊκής Εμπειρίας Εαρ. Εξ. 2020-2021

Έγκριση οριστικού πίνακα επιτυχόντων του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. 1129/22.01.2021 Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, για υποβολή αιτήσεων υποψηφιότητας από νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού για το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2020-2021, στο πλαίσιο υλοποίησης της πράξης: «Απόκτηση Ακαδημαϊκής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού 2020 – 2021 στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου» (Κ.Α. 80509) με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5063844 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2014-2020. (ΑΔΑ: 9Ι7Λ469Β7Δ-ΟΕΛ)

(αρχείο διαθέσιμο σε μορφή pdf)

Μέλη ΔΕΠ του Τμήματος στην κατάταξη των πιο σπουδαίων επιστημόνων του κόσμου

Τέσσερα (4) μέλη ΔΕΠ του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου περιλαμβάνονται στην κατάταξη των πιο σπουδαίων επιστημόνων του κόσμου «Data for updated science-wide author databases of standardized citation indicators» 2020, στην επιστημονική περιοχή «Networking & Telecommunications, Optoelectronics & Photonics, Information & Communication Technologies» που δημοσιεύθηκε από ομάδα Καθηγητών του Stanford University της Αμερικής, με βάση τον αντίκτυπο του δημοσιευμένου έργου τους μέχρι το τέλος του 2019.
Στις λίστες περιλαμβάνονται οι κορυφαίοι/κορυφαίες 100.000 επιστήμονες παγκοσμίως από όλα τα επιστημονικά πεδία, καθώς και το 2% των κορυφαίων επιστημόνων του επιστημονικού τους υποπεδίου, που έχουν δημοσιεύσει τουλάχιστον πέντε άρθρα. Η αξιολόγηση βασίστηκε στον αντίκτυπο του ερευνητικού τους έργου και συγκεκριμένα στις αναφορές που έχει λάβει σύμφωνα με τη βάση δεδομένων Scopus.

Τα μέλη ΔΕΠ του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου που περιλαμβάνονται στην κατάταξη αυτή στην επιστημονική περιοχή «Networking & Telecommunications, Optoelectronics & Photonics, Information & Communication Technologies», ανάμεσα σε 161.179 επιστήμονες, είναι τα παρακάτω (με σειρά κατάταξης):

Καθηγητής

Κατάταξη (all citations)

Κατατάξη (self-citations excluded)

Πέππας Κώστας 1.427 1.447
Μπουκουβάλας Αντώνιος 1.542 1.720
Σαγιάς Νικόλαος 1.924 1.782
Τσούλος Γεώργιος 2.922 2.856


Θερμά συγχαρητήρια!

Αποτελέσματα εκλογών διευθυντών εργαστηρίων

Πρακτικό του τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών για την εκλογή διευθυντών εργαστηρίων του τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΕΚΛΟΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ

 

Προκήρυξη διενέργειας εκλογών για την ανάδειξη Διευθυντών των Εργαστηρίων του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

 Ο Πρόεδρος του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, έχοντας υπ’ όψιν:

1.         το ΦΕΚ:1781/5/09/2007 περί της Ίδρυσης του Εργαστηρίου Υπολογιστικών Συστημάτων με τίτλο:«΄Ιδρυση Εργαστηρίου Υπολογιστικών Συστημάτων στο Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και καθορισμός του εσωτερικού του κανονισμού»,

2.     το ΦΕΚ: 1186/τΒ’/04-04-2017 περί της Ίδρυσης του Εργαστηρίου Γνώσης και Αβεβαιότητας με τίτλο:«Ίδρυση Εργαστηρίου Υπολογιστικών Συστημάτων στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών της Σχολής Οικονομίας, Διοίκησης και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου»,

3.        το ΦΕΚ: 1727/τΒ’/19-05-2017 περί της Ίδρυσης του Εργαστηρίου Συστημάτων Λογισμικού και Βάσεων Δεδομένων με τίτλο:«Ίδρυση Εργαστηρίου Συστημάτων Λογισμικού και Βάσεων Δεδομένων στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών της Σχολής Οικονομίας, Διοίκησης και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου»,

4.     το ΦΕΚ: 3672/τΒ’/19-10-2017 περί της Ίδρυσης του Εργαστηρίου Επικοινωνίας Ανθρώπου - Μηχανής και Εικονικής Πραγματικότητας με τίτλο:«Ίδρυση Εργαστηρίου Επικοινωνίας Ανθρώπου - Μηχανής και Εικονικής Πραγματικότητας στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών της Σχολής Οικονομίας, Διοίκησης και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου»,

5.       το ΦΕΚ: 3672/τΒ’/19-10-2017 περί της Ίδρυσης του Εργαστηρίου Επεξεργασίας Σήματος και Εικόνας με τίτλο:«Ίδρυση Εργαστηρίου Επεξεργασίας Σήματος και Εικόνας στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών της Σχολής Οικονομίας, Διοίκησης και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου»,

6.        το ΦΕΚ: 3988/τΒ’/15-11-2017 περί της Ίδρυσης του Εργαστηρίου Ασυρμάτων και Κινητών Επικοινωνιών με τίτλο:«Ίδρυση Εργαστηρίου Ασυρμάτων και Κινητών Επικοινωνιών στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών της Σχολής Οικονομίας, Διοίκησης και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου»,

7.      το ΦΕΚ: 3990/τΒ’/15-11-2017 περί της Ίδρυσης του Εργαστηρίου Σχεδίασης και Ανάπτυξης Δικτύων και Συστημάτων Οπτικών Ινών με τίτλο:«Ίδρυση Εργαστηρίου Σχεδίασης και Ανάπτυξης Δικτύων και Συστημάτων Οπτικών Ινών στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών της Σχολής Οικονομίας, Διοίκησης και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου»,

8.      το ΦΕΚ: 3990/τΒ’/15-11-2017 περί της Ίδρυσης του Εργαστηρίου Δικτύων Επικοινωνιών και Δικτυακών Εφαρμογών με τίτλο:«Ίδρυση Εργαστηρίου Δικτύων Επικοινωνιών και Δικτυακών Εφαρμογών στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών της Σχολής Οικονομίας, Διοίκησης και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου»,

9.      το ΦΕΚ: 1471/τB’/27-04-2018 περί της Ίδρυσης του Εργαστηρίου Κρυπτογραφίας και Ασφάλειας με τίτλο:«Ίδρυση Εργαστηρίου Κρυπτογραφίας και Ασφάλειας στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών της Σχολής Οικονομίας, Διοίκησης και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου»,

10.   το ΦΕΚ: 255/τΒ’/27-01-2021 περί της Ίδρυσης του Εργαστηρίου Ψηφιακών Επικοινωνιών και Συστημάτων με τίτλο:«Ίδρυση Εργαστηρίου Ψηφιακών Επικοινωνιών και Συστημάτων στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών της Σχολής Οικονομίας, και Τεχνολογίας  του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου»,

11.   τις διατάξεις του άρθ.28παρ.22 του Ν.2083/1992,

12.   τις διατάξεις του άρθ.80 παρ.5ακαι 22 του Ν.4009/2011,

13.   τις διατάξεις των άρθ.29 και 84παρ.8του Ν.4485/2017,

14.   τις διατάξεις της παρ.2,του άρθ.72τουΝ.4690/2020 (ΦΕΚ 4690/30-05-2020,τ.Α΄) τις διατάξεις της παρ.6α,του άρθ.18τουΝ.4559/2018(ΦΕΚ 140/3-8-2018,τ.Α΄),

15.   την αριθ. 77561/Ζ1 απόφαση, η οποία περιέχεται Κοινή Υπουργική Απόφαση «Διαδικασία Ηλεκτρονικής Ψηφοφορίας για την ανάδειξη του Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων των Α.Ε.Ι., των μονομελών οργάνων των ακαδημαϊκών μονάδων Α.Ε.Ι., καθώς και των Διευθυντών Κλινικών, Εργαστηρίων και Μουσείων λειτουργούν στο πλαίσιο ακαδημαϊκών μονάδων του Α.Ε.Ι.» (ΦΕΚ 2481/22-06-2020),

16.   το γεγονός ότι η θητεία του του κ. Σ. Μπλιώνα στη θέση του Διευθυντή του Εργαστηρίου Υπολογιστικών Συστημάτων λήγει την 21/02/2021,

17.   το γεγονός ότι η θητεία τουκ.Μανόλη Γουάλλες στη θέση του Διευθυντή του Εργαστηρίου Γνώσης και Αβεβαιότητας έληξε την 25η Απριλίου 2020 (ο κ. Γουάλλες εξακολουθεί να ασκεί τα καθήκοντα του Διευθυντή δυνάμει των διατάξεων του ν. 4485/2017 άρθρο 29 παρ. 2),

18.   το γεγονός ότι η θητεία του του κ. Κ. Βασιλάκη στη θέση του Διευθυντή του Εργαστηρίου Συστημάτων Λογισμικού και Βάσεων Δεδομένων έληξε στις 16/02/2020 (ο κ. Βασιλάκης εξακολουθεί να ασκεί τα καθήκοντα του Διευθυντή δυνάμει των διατάξεων του ν. 4485/2017 άρθρο 29 παρ. 2),

19.   το γεγονός ότι η θητεία του του κ. Γ. Λέπουρα στη θέση του Διευθυντή του Εργαστηρίου Επικοινωνίας Ανθρώπου - Μηχανής και Εικονικής Πραγματικότητας. λήγει την 21/02/2021,

20.   το γεγονός ότι η θητεία του του κ. Γ. Γλεντή στη θέση του Διευθυντή του Εργαστηρίου Επεξεργασίας Σήματος και Εικόνας λήγει την 21/02/2021,

21.   το γεγονός ότι η θητεία του του κ. Γ. Τσούλου στη θέση του Διευθυντή του Εργαστηρίου Ασυρμάτων και Κινητών Επικοινωνιών λήγει την 21/02/2021,

22.   το γεγονός ότι η θητεία του του κ. Α. Σταυδά στη θέση του Διευθυντή του Εργαστηρίου Σχεδίασης και Ανάπτυξης Δικτύων και Συστημάτων Οπτικών Ινών λήγει την 21/02/2021,

23.   το γεγονός ότι η θητεία του του κ. Α. Μπουκουβάλα στη θέση του Διευθυντή του Εργαστηρίου Δικτύων Επικοινωνιών και Δικτυακών Εφαρμογών λήγει την 21/02/2021,

24.   το γεγονός ότι η θητεία του του κ. Ν. Κολοκοτρώνη στη θέση του Διευθυντή του Εργαστηρίου Κρυπτογραφίας και Ασφάλειας λήγει την 27/04/2021,

25.   την ανάγκη εκλογής διευθυντή στο νεοιδρυθέν εργαστήριο Ψηφιακών Επικοινωνιών και Συστημάτων,

Αποφασίζει

την προκήρυξη εκλογών, για την ανάδειξη νέων Διευθυντών των Εργαστηρίων:

       i.          Υπολογιστικών Συστημάτων

      ii.          Γνώσης και Αβεβαιότητας

     iii.          Συστημάτων Λογισμικού και Βάσεων Δεδομένων.

     iv.          Επικοινωνίας Ανθρώπου - Μηχανής και Εικονικής Πραγματικότητας.

      v.          Επεξεργασίας Σήματος και Εικόνας.

     vi.          Ασυρμάτων και Κινητών Επικοινωνιών

   vii.          Σχεδίασης και Ανάπτυξης Δικτύων και Συστημάτων Οπτικών Ινών.

  viii.          Δικτύων Επικοινωνιών και Δικτυακών Εφαρμογών.

     ix.          Κρυπτογραφίας και Ασφάλειας.

      x.          Ψηφιακών Επικοινωνιών και Συστημάτων

οι οποίες θα διεξαχθούν την 3-03-2021, ημέρα Τετάρτη, από ώρα 08:00 έως 12:00, στην αίθουσα τηλεδιασκέψεων του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών της Σχολής Οικονομίας και Τεχνολογίας.

 Διεξαγωγή ψηφοφορίας

Η ψηφοφορία διεξάγεται ηλεκτρονικά (άρθ. 1 και 2 της Κ.Υ.Α. 2481/2020) και σύμφωνα με την παρ. 2, του αρθ. 29 του Ν. 4485/2017, είναι άμεση και μυστική.

Διευθυντής εκλέγεται ο υποψήφιος που συγκεντρώνει την απόλυτη πλειοψηφία των έγκυρων ψήφων. Αν κανένας υποψήφιος δεν συγκεντρώσει την απαιτούμενη πλειοψηφία, η ψηφοφορία επαναλαμβάνεται την ίδια ημέρα μεταξύ των δύο (2) πρώτων σε ψήφους υποψηφίων, οπότε και εκλέγεται ο υποψήφιος που συγκεντρώνει τις περισσότερες ψήφους. Σε περίπτωση ισοψηφίας διενεργείται κλήρωση από τον επικεφαλής της οικείας ακαδημαϊκής μονάδας παρουσία των ισοψηφησάντων. Για την εκλογή ή την κλήρωση συντάσσεται σχετικό πρακτικό και εκδίδεται σχετική διαπιστωτική πράξη από τον Πρύτανη που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Μέχρι την εκλογή και την ανάληψη καθηκόντων του νέου Διευθυντή εξακολουθεί να ασκεί τα καθήκοντά του ο έως τότε διευθυντής ακόμη και αν έχει λήξει η θητεία.

Υποψηφιότητες - ασυμβίβαστο

Δικαίωμα υποβολής υποψηφιοτήτων έχουν τα μέλη Δ.Ε.Π του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών της Σχολής Οικονομίας και Τεχνολογίας, με αντίστοιχο γνωστικό αντικείμενο, για θητεία τριών(3) ετών και δυνατότητα επανεκλογής, σύμφωνα με τα οριζόμενα στα ανωτέρω άρθρα.

Προς το σκοπό αυτό, οι υποψήφιοι μαζί με την αίτησή τους θα πρέπει να αποστείλουν σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα σε ηλεκτρονική μορφή (αρχείο pdf), στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Γραμματείας του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών της Σχολής Οικονομίας και Τεχνολογίας (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) στο οποίο θα αναδεικνύονται: η διοικητική εμπειρία, οι τυχόν σχετικές με τη λειτουργία του Εργαστηρίου δραστηριότητές τους, η εκπαιδευτική και ερευνητική εμπειρία τους και οτιδήποτε άλλο θεωρεί ο κάθε υποψήφιος ότι θα στηρίξει καλύτερα την υποψηφιότητά του για τη συγκεκριμένη θέση. Μετά τη λήξη της προθεσμίας κατάθεσης των υποψηφιοτήτων, τα βιογραφικά των υποψηφίων θα αναρτηθούν στον ιστότοπο του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών της Σχολής Οικονομίας και Τεχνολογίας, προς ενημέρωση του συνόλου του εκλεκτορικού σώματος.
Η ιδιότητα του Διευθυντή δεν είναι ασυμβίβαστη με την ιδιότητα μονοπρόσωπου οργάνου ή μέλους συλλογικού οργάνου Α.Ε.Ι.
Δεν μπορεί να είναι υποψήφιοι μέλη Δ.Ε.Π. που αποχωρούν από την υπηρεσία λόγω συμπλήρωσης του ανώτατου ορίου ηλικίας κατά τη διάρκεια της αποκηρυσσόμενης θέσης.

Σώμα εκλεκτόρων

Το σώμα των εκλεκτόρων για τις εκλογές των Διευθυντών των ανωτέρω Εργαστηρίων απαρτίζεται από τα μέλη Δ.Ε.Π. που μετέχουν στη  Συνέλευση του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών της Σχολής Οικονομίας και Τεχνολογίας.

Υποβολή υποψηφιοτήτων

Αιτήσεις υποψηφιότητας για τις προκηρυσσόμενες στην παρούσα προκήρυξη θέσεις των διευθυντών εργαστηρίων υποβάλλονται από τους ενδιαφερόμενους είτε αυτοπροσώπως στη Γραμματεία του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών της Σχολής Οικονομίας και Τεχνολογίας στο τέρμα της οδού Ακαδημαϊκού Βλάχου στην Τρίπολη στο κτίριο του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών της Σχολής Οικονομίας και Τεχνολογίας τηλέφωνα επικοινωνίας 2710362293 και 97), είτε ηλεκτρονικά στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., έως την 26-02-2021, ημέρα Παρασκευή και ώρα 14.00.

Όργανα Διεξαγωγής Εκλογών - Ανακήρυξη υποψηφίων – Εκλογικοί Κατάλογοι

Σύμφωνα με το εδάφιο Β’ παρ. 1 του άρθρου. 2 της Κ.Υ.Α. 77561/Ζ1/2020 (ΦΕΚ 2481Γ/22.06.2020), ως όργανο διεξαγωγής εκάστης των εκλογών λογίζεται ο επικεφαλής της ακαδημαϊκής μονάδας στην οποία εντάσσεται και λειτουργεί το αντίστοιχο Εργαστήριο. Λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι όλα τα ανωτέρω εργαστήρια λειτουργούν εντός του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, ως όργανο διεξαγωγής λογίζεται ο πρόεδρος του τμήματος. Για κάθε εκλογή, το όργανο διεξαγωγής θα παραλάβει τις αιτήσεις υποψηφιότητας, θα εξετάσει την εκλογιμότητα, θα ανακηρύξει τους υποψήφιους Διευθυντές, θα μεριμνήσει για τη διεξαγωγή της ψηφοφορίας στο ηλεκτρονικό σύστημα «ΖΕΥΣ» και θα εκδώσει άμεσα και εγκαίρως το αποτέλεσμα.

Πρακτικό Ανακήρυξης Υποψηφίων

Το πρακτικό για την ανακήρυξη των υποψηφίων για την εκλογή διευθυντών εργαστηρίων του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών της Σχολής Οικονομίας και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου (διαθέσιμο σε μορφή PDF).

Βιογραφικά Σημειώματα Υποψηφίων

Κ. Βασιλάκης Γ. Γλεντής E. Γουάλλες Ν. Κολοκοτρώνης Γ. Λέπουρας
Σ. Μπλιώνας Α. Μπουκουβάλας Ν. Σαγιάς Α. Σταυδάς Γ. Τσούλος

 

 

 

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήσεων από Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού στο πλαίσιο της πράξης «Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού 2020 - 2021 στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου»

(Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος διαθέσιμη σε μορφή PDF)

Διεξαγωγή Κατατακτηρίων Εξετάσεων 2020-21

Ανακοίνωση για τη Διεξαγωγή των Κατατακτηρίων Εξετάσεων Ακαδημαϊκού Έτους 2020-21

Κατόπιν της απόφασης 160442/Ζ1/24-11-2020 του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων αναβάλλονται οι κατατακτήριες εξετάσεις του ακαδημαϊκού έτους 2020-21 και αναμένονται οδηγίες για την ημερομηνία και τον τρόπο διεξαγωγής τους.

Εκ της Γραμματείας

Διαπιστωτική πράξη εκλογής εκπροσώπου ΕΔΙΠ

Διαπιστωτική πράξη εκλογής εκπροσώπου των μελών Ε.ΔΙ.Π. στην Συνέλευση του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών της Σχολής Οικονομίας και Τεχνολογίας

(Έγγραφο σε μορφή pdf)

Ανακοινωσεις προς φοιτητες

Δείτε όλες τις ανακοινώσεις

Previous Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Ενημέρωση για την Πρακτική Άσκηση

Σαβ, 27 Φεβ 2021, 00:59

Το πρόγραμμα της Πρακτικής Άσκησης ΕΣΠΑ συνεχίζεται και για το τρέχον ακαδημαϊκό έτος 2020-2021.Στο πλαίσιο...
ΕΝΑΡΞΗ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΑΡ. ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚΑΔ. ΈΤΟΥΣ 2020-2021

Πεμ, 25 Φεβ 2021, 09:00

ΕΝΑΡΞΗ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΈΤΟΥΣ 2020-2021   Η γραμματεία του Τμήματος...
Ωρολόγιο πρόγραμμα εαρινού εξαμήνου

Παρ, 19 Φεβ 2021, 12:08

Ανακοινώθηκε η δεύτερη έκδοση (v2)* του ωρολογίου προγράμματος μαθημάτων για το εαρινό εξάμηνο του...
Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για εγγραφή στο Μητρώο Φοιτητών της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης

Τρι, 16 Φεβ 2021, 13:33

Με την παρούσα Πρόσκληση Ενδιαφέροντος της ΕΘ.Α.Α.Ε., καλούνται οι ενδιαφερόμενοι προπτυχιακοί φοιτητές που...
Κατ΄εξαίρεση εκπρόθεσμη δήλωση μαθημάτων - Οδηγός διαδικασιών

Κυρ, 14 Φεβ 2021, 11:08

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Οι "δηλώσεις μαθημάτων" γίνονται στην αρχή κάθε εξαμήνου, με προθεσμία που...
Διαδικτυακές Εξετάσεις και Ακαδημαϊκή Δεοντολογία

Τετ, 10 Φεβ 2021, 18:10

Υπενθυμίζεται ότι και στις διαδικτυακές εξετάσεις πρέπει να ακολουθείται η Ακαδημαϊκή δεοντολογία ενώ σε...
Δηλώσεις Πρόθεσης Εξέτασης σε έντυπη μορφή

Δευ, 08 Φεβ 2021, 13:35

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΟΘΕΣΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΣΕ ΕΝΤΥΠΗ ΜΟΡΦΗ Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Τμήματος Σπουδών την 1/02/2021,...
Εξ αναβολής εξέταση του μαθήματος "Εισαγωγή στην Πληροφορική και τις Τηλεπικοινωνίες"

Τρι, 02 Φεβ 2021, 17:12

H εξ αναβολής εξέταση του μαθήματος Εισαγωγή στην Πληροφορική και τις Τηλεπικοινωνίες θα πραγματοποιηθεί...